4 Ağustos 2009

yatmalıyım artık...

Sabah kesin çok pişman olacağım biliyorum ama oturdum kaldım bilgisayarların başında işte. Can'ı uyuttum. Kızıma 2 bölüm kitap okudum. Okuduğum ilk bölümü kendi gün içinde okumuştu ama benden yeniden dinlemek istedi. Ben de merak ettiğim için hiç itiraz etmedim. (Şamatalı Köy'de Lisa kuzusunu okula götürecekti de...) Sonra yanında uyuya kalmışım. Can'ın sesine uyandım. Acıkmış. İlaca rağmen vızıldayan sineklere tokatlar savurarak emzirdim aç kuzuyu. Arada daldım da sanırım. Sonra kısacık bakayım ne var ne yok diye düşünerek oturdum diğer bilgisayarın başına. Özgür çalışıyordu bunda. Öbürünün bağlantısı ne kötü. Bağlanamayınca temizlik yaptım bilgisayarda. Ayıkladım, sildim, dosyaladım... Bir yandan da bir kaç ay sonra dersler başlayınca böyle bir düzen oturtabilirim diye düşünüyordum. Kuzuları uyut, yanlarında 1-2 saat sız, uyan, emzir, çalış, uyu, uyan, emzir, uyu, uyan ve gün içinde kestirmek için an kolla gibi. Sonra Özgür yattı ben de bu bilgisayara geçtim. Hızımı alamayıp burada da temizlik yaptım. Çalışmalarıma yer açma, başlanıp yarım bırakılmış olanlara kısa bir selam duruş oldu bu akşam. Sistemli olursam herşeye yetişebilirim diye düşündüm yeniden. Kolay olmayacak biliyorum ama bir denge kuracağım...

Hiç yorum yok: